نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2211
-
الف
+

واکنش «رضا رویگری» به شایعه مرگش

«رضا رویگری» با بیان این که از وضعیت صحی مناسبی برخوردار است، به اخبار نشر شده درخصوص مرگش واکنش نشان داد.

به گزارش آی فیلم 2،  «رضا رویگری» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران در یک مصاحبه با بیان این که از وضعیت صحی خوبی برخوردار است ، به شایعات مرگ خودش در فضای مجازی واکنش نشان داد.

رضا رویگری در پیوند با این شایعات گفت: این روزها فیزیوتراپی انجام می دهم و خدا را شکر از وضعیت صحی مناسبی برخوردار هستم. ان‌شاالله تا اخیر سال روان بهبود می یابم و با قدرت به مجامع هنری برمی‌گردم؛ البته که چند پیشنهاد داشته‌ام و برای یک کار سینمایی به اصفهان خواهم رفت.

وی ادامه داد:  انتشار شایعات گاهی اوقات عمدا و به صورت هدفمند انجام می شود و این را بگویم که منتظر آن چیزهایی که هستید نباشید و نمی‌توانید جای من را بگیرید؛ واقعاً نمی‌دانم چرا برخی دوست ندارند ما سر وظیفه خود باشیم؟ من زنده‌ام و فامیلم در جریان هستند اما با این شایعاتی که انجام می‌دهید مردم را ناراحت می‌کنید.

 بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون‌ ایران اظهار داشت: در این مدت پیشنهادهایی برای ایفای نقش داشتم، قبول نکردم چون پروژه های خوبی نبودند اما در زودترین فرصت ممکن برای حضور در یک کار سینمایی عازم اصفهان خواهم بود و مردم من را در سینماها خواهند دید.

درپیوند با این خبر بخوانید:

بازیگر سریال «ملکوت»: کسی به من پیشنهاد بازیگری نمی دهد/پول کرایه خانه ندارم

رضا رویگری: آرزوی من این است که به افغانستان زیبا سفر کنم / انشاالله فضای مجازی نابود شود

رویگری: داستان تنهایی خودم را نوشتم / اگر پول دوره های درمانی ام را تمویل کنید، ادامه می دهم

عصبانیت بازیگر ایرانی از شایعات؛ «رضا رویگری»: مگر سالم بودن من به کسی ضرر می رساند؟!

ع ا

نظر شما
ارسال نظر